Je bent aangenomen!

Slim solliciteren aan de hand van neuromarketingonderzoek

Fiona Kloosterman

Boek
Je bent aangenomen!
cover17-07-2017

ISBN 9789024404087

Druk 1 | Boom uitgevers Amsterdam | 120 pagina's

Taal: NLDownload citaten
Onderwerpen
Coaching > Veranderingen > Gedragsverandering
Coaching > Loopbaancoaching/hr > Werkgeluk
Coaching > Loopbaancoaching/hr > Re-integratie
Coaching > Loopbaancoaching/hr > Wendbaarheid
Coaching > Zelfhulp

Wat als je precies weet hoe je het effectiefste cv opstelt en als je inzicht hebt in wat de juiste woorden zijn om in je sollicitatiebrief te zetten? Dan moet solliciteren toch een stuk eenvoudiger zijn!

 

Neuromarketing bij het vinden van een nieuwe baan

In Je bent aangenomen! laat Fiona Kloosterman zien hoe je kennis uit de neuromarketing kunt inzetten bij het vinden van een nieuwe baan of opdrachtgevers. Bij neuromarketing worden technieken en inzichten uit de neurowetenschap toegepast op het terrein van marketing. Op praktische wijze bespreekt ze een aantal neuromarketingonderzoeken, zodat je de bevindingen hieruit direct kunt toepassen bij je sollicitaties.

 

Voor wie?

Je bent aangenomen! is geschreven voor iedereen die op zoek moet of wil naar een nieuwe baan en die zoektocht zo succesvol mogelijk wil maken. Het is ook interessant voor degenen die hen daarbij helpen, zoals loopbaanbegeleiders. Voor mensen die aan de andere kant zitten, zoals recruiters en HR-medewerkers, zal het boek ook veel eyeopeners bevatten over hun eigen functioneren.

cover17-07-2017

ISBN 9789024404087

Druk 1 | Boom uitgevers Amsterdam | 120 pagina's

Taal: NLDownload citaten
Onderwerpen
Coaching > Veranderingen > Gedragsverandering
Coaching > Loopbaancoaching/hr > Werkgeluk
Coaching > Loopbaancoaching/hr > Re-integratie
Coaching > Loopbaancoaching/hr > Wendbaarheid
Coaching > Zelfhulp

Wat als je precies weet hoe je het effectiefste cv opstelt en als je inzicht hebt in wat de juiste woorden zijn om in je sollicitatiebrief te zetten? Dan moet solliciteren toch een stuk eenvoudiger zijn!

 

Neuromarketing bij het vinden van een nieuwe baan

In Je bent aangenomen! laat Fiona Kloosterman zien hoe je kennis uit de neuromarketing kunt inzetten bij het vinden van een nieuwe baan of opdrachtgevers. Bij neuromarketing worden technieken en inzichten uit de neurowetenschap toegepast op het terrein van marketing. Op praktische wijze bespreekt ze een aantal neuromarketingonderzoeken, zodat je de bevindingen hieruit direct kunt toepassen bij je sollicitaties.

 

Voor wie?

Je bent aangenomen! is geschreven voor iedereen die op zoek moet of wil naar een nieuwe baan en die zoektocht zo succesvol mogelijk wil maken. Het is ook interessant voor degenen die hen daarbij helpen, zoals loopbaanbegeleiders. Voor mensen die aan de andere kant zitten, zoals recruiters en HR-medewerkers, zal het boek ook veel eyeopeners bevatten over hun eigen functioneren.

U heeft geen toegang tot deze publicatie
Beste bezoeker, om de inhoud te raadplegen heeft u een abonnement nodig op deze publicatie of de collectie waar deze publicatie deel van uitmaakt. Neem contact op met klantenservice@boomportaal.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen.
Kopen in de webshop
Deze publicatie is ook te vinden in onze webshop. Sommige publicaties hebben ook de mogelijkheid om direct toegang te kopen tot het online boek.Naar de webshop
Inloggen met uw account
Heeft u al een account, of heeft u een activatiecode voor deze publicatie? Log dan eerst in of maak een account aan.