Betere zorg met minder doekoe

13 en 1/3 tip naar succes in de zorg

Wouter Hoge

Boek
Betere zorg met minder doekoe
cover02-06-2021

ISBN 9789024443727

Druk 1 | Boom uitgevers Amsterdam | 104 pagina's

Taal: NLDownload citaten
Onderwerpen
Gezondheidszorg > Gezondheid > Gezondheidsmanagement
Psychologie en Psychiatrie > Psychologie algemeen

Wil je ook dat jouw organisatie meer gebruik maakt van de intelligentie en capaciteiten van de mensen op de werkvloer? En dat dat leidt tot:

  • Kostenbesparingen voor de maatschappij
  • Een spectaculaire omzetgroei (1.000% in 5 jaar)
  • Een laag werkgerelateerd ziekteverzuim 
  • Een zeer hoge klanttevredenheid
  • Een epische medewerkertevredenheid
  • Minder bureaucratie
  • Baanbrekende innovaties
  • Minder zinloze vergaderingen
  • Goede relaties met stakeholders
  • En hele relaxte managers die tijd over hebben
     

Dan is dit boek iets voor jou! Lees de pakkende en herkenbare verhalen vanuit een zorgorganisatie waar dit allemaal in korte tijd is bereikt. 

Het doel is om zoveel mogelijk mensen te inspireren en zo in heel Nederland te komen tot betere zorg voor minder doekoe. De opbrengst van dit boek gaat dan ook volledig naar de medewerkers op de werkvloer om zich verder te kunnen ontwikkelen.

‘Het is indrukwekkend om te zien hoe Wouter via zijn pragmatische en persoonsgerichte manier van werken iedereen meeneemt in wat hij ‘terug naar de bedoeling’ noemt. De resultaten bieden duidelijke bewijzen voor het succes van blije en autonome medewerkers. Hierdoor stijgt de cliënttevredenheid, zijn medewerkers intrinsiek gemotiveerd, komt innovatie in een stroomversnelling én blijft de zorg betaalbaar. Als je het niet zelf zou zien, zou je het bijna niet geloven. Maar als je Wouter’s tips volgt, volgt succes vanzelf!’ Nathalie van de Louw, innovatiemanager bij Coöperatie VGZ

“Een boek helemaal in de stijl van Wouter: bevlogen, positief en vooruitstrevend. Heerlijk praktisch en eerlijk ook. Dit boek leest lekker weg met concrete tips om leiding te geven op basis van vertrouwen in jouw medewerkers en wat je daarmee kunt bereiken. Het is ook zo veel leuker om vanuit die positieve gedachte leiding te geven.” Eline Meijer, Directeur Stichting Kwaliteit in de basis GGZ

cover02-06-2021

ISBN 9789024443727

Druk 1 | Boom uitgevers Amsterdam | 104 pagina's

Taal: NLDownload citaten
Onderwerpen
Gezondheidszorg > Gezondheid > Gezondheidsmanagement
Psychologie en Psychiatrie > Psychologie algemeen

Wil je ook dat jouw organisatie meer gebruik maakt van de intelligentie en capaciteiten van de mensen op de werkvloer? En dat dat leidt tot:

  • Kostenbesparingen voor de maatschappij
  • Een spectaculaire omzetgroei (1.000% in 5 jaar)
  • Een laag werkgerelateerd ziekteverzuim 
  • Een zeer hoge klanttevredenheid
  • Een epische medewerkertevredenheid
  • Minder bureaucratie
  • Baanbrekende innovaties
  • Minder zinloze vergaderingen
  • Goede relaties met stakeholders
  • En hele relaxte managers die tijd over hebben
     

Dan is dit boek iets voor jou! Lees de pakkende en herkenbare verhalen vanuit een zorgorganisatie waar dit allemaal in korte tijd is bereikt. 

Het doel is om zoveel mogelijk mensen te inspireren en zo in heel Nederland te komen tot betere zorg voor minder doekoe. De opbrengst van dit boek gaat dan ook volledig naar de medewerkers op de werkvloer om zich verder te kunnen ontwikkelen.

‘Het is indrukwekkend om te zien hoe Wouter via zijn pragmatische en persoonsgerichte manier van werken iedereen meeneemt in wat hij ‘terug naar de bedoeling’ noemt. De resultaten bieden duidelijke bewijzen voor het succes van blije en autonome medewerkers. Hierdoor stijgt de cliënttevredenheid, zijn medewerkers intrinsiek gemotiveerd, komt innovatie in een stroomversnelling én blijft de zorg betaalbaar. Als je het niet zelf zou zien, zou je het bijna niet geloven. Maar als je Wouter’s tips volgt, volgt succes vanzelf!’ Nathalie van de Louw, innovatiemanager bij Coöperatie VGZ

“Een boek helemaal in de stijl van Wouter: bevlogen, positief en vooruitstrevend. Heerlijk praktisch en eerlijk ook. Dit boek leest lekker weg met concrete tips om leiding te geven op basis van vertrouwen in jouw medewerkers en wat je daarmee kunt bereiken. Het is ook zo veel leuker om vanuit die positieve gedachte leiding te geven.” Eline Meijer, Directeur Stichting Kwaliteit in de basis GGZ

U heeft geen toegang tot deze publicatie
Beste bezoeker, om de inhoud te raadplegen heeft u een abonnement nodig op deze publicatie of de collectie waar deze publicatie deel van uitmaakt. Neem contact op met klantenservice@boomportaal.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen.
Kopen in de webshop
Deze publicatie is ook te vinden in onze webshop. Sommige publicaties hebben ook de mogelijkheid om direct toegang te kopen tot het online boek.Naar de webshop
Inloggen met uw account
Heeft u al een account, of heeft u een activatiecode voor deze publicatie? Log dan eerst in of maak een account aan.