Kwaliteitsmanagement, bedrijfsvoering en organisatieontwikkeling

Ton Wentink

Boek
Kwaliteitsmanagement, bedrijfsvoering en organisatieontwikkeling
cover01-08-2007

ISBN 9789047300588

Druk 1 | Boom uitgevers Amsterdam | 552 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Psychologie en Psychiatrie > Hogere sociale studies > Arbeid en organisatie
Psychologie en Psychiatrie > Hogere sociale studies > Sociologie
Economie en management > Hogere economische studies > Management
Economie en management > Hogere economische studies > Human Resource Management
Economie en management > Hogere economische studies > Economie Algemeen

Kwaliteitsmanagement, bedrijfsvoering en organisatieontwikkeling is bedoeld om de prestaties van ondernemingen ((non)profit- en overheidsorganisaties) te versterken door systematische en voortdurende verbetering van hun bedrijfsvoering en ontwikkeling van hun organisatie.

Het onderwerp is daarbij nauw verbonden met strategisch management (onder meer de Balanced Scorecard), Business Process Management, marketing, informatie- en personeelsmanagement. De concrete invulling van kwaliteitsmanagement in modellen, methoden en technieken wordt bepaald door ontwikkelingen in maatschappij en markt en door nieuwe opvattingen over organisatie en management.

cover01-08-2007

ISBN 9789047300588

Druk 1 | Boom uitgevers Amsterdam | 552 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Psychologie en Psychiatrie > Hogere sociale studies > Arbeid en organisatie
Psychologie en Psychiatrie > Hogere sociale studies > Sociologie
Economie en management > Hogere economische studies > Management
Economie en management > Hogere economische studies > Human Resource Management
Economie en management > Hogere economische studies > Economie Algemeen

Kwaliteitsmanagement, bedrijfsvoering en organisatieontwikkeling is bedoeld om de prestaties van ondernemingen ((non)profit- en overheidsorganisaties) te versterken door systematische en voortdurende verbetering van hun bedrijfsvoering en ontwikkeling van hun organisatie.

Het onderwerp is daarbij nauw verbonden met strategisch management (onder meer de Balanced Scorecard), Business Process Management, marketing, informatie- en personeelsmanagement. De concrete invulling van kwaliteitsmanagement in modellen, methoden en technieken wordt bepaald door ontwikkelingen in maatschappij en markt en door nieuwe opvattingen over organisatie en management.

U heeft geen toegang tot deze publicatie
Beste bezoeker, om de inhoud te raadplegen heeft u een abonnement nodig op deze publicatie of de collectie waar deze publicatie deel van uitmaakt. Neem contact op met klantenservice@boomportaal.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen.
Kopen in de webshop
Deze publicatie is ook te vinden in onze webshop. Sommige publicaties hebben ook de mogelijkheid om direct toegang te kopen tot het online boek.Naar de webshop
Inloggen met uw account
Heeft u al een account, of heeft u een activatiecode voor deze publicatie? Log dan eerst in of maak een account aan.