Het mediaboek

Hoe kom je in de media?

Jochum de Graaf, Stephan Steinmetz

Boek
Het mediaboek
cover08-08-2012

ISBN 9789059318717

Druk 14 | Boom uitgevers Amsterdam | 211 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Communicatie > Communicatie en media studies > Marketing
Communicatie > Communicatie en media studies > Journalistiek
Communicatie > Communicatie en media studies > Communicatie
Economie en management > Marketing en sales
Communicatie > Communicatie en (social) media
Communicatie > Communicatieve Vaardigheden

De tijd dat Nederland een overzichtelijk medialandschap had, dat in één huishouden één krant werd gelezen, dat men naar de eigen omroep op dat ene tv-kanaal keek en naar die ene radiozender luisterde, ligt ver achter ons. Media zijn er altijd, overal en alom. Niet alleen zijn het er veel, ze zijn ook voortdurend aan verandering onderhevig.Tegen deze woelige achtergrond is Het mediaboek vooral een poging om een eerste inzicht in de werking van de media te bieden en vervolgens een handleiding voor het omgaan met die media. Daarbij gaat het niet om een doorwrochte inleiding in de communicatiewetenschappen. Het gaat ook niet om een uitgebreide cursus journalistiek. 'Het mediaboek' is vooral een praktisch boek als hulp voor al die organisaties en personen, die in de overdaad aan nieuwszoekende zenders en programma’s een weg willen vinden.Het betreft een volledig geactualiseerde, veertiende druk. In deze editie is veel nieuw materiaal opgenomen dat antwoord moet geven op de vraag: 'Wat bieden de sociale media'?

cover08-08-2012

ISBN 9789059318717

Druk 14 | Boom uitgevers Amsterdam | 211 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Communicatie > Communicatie en media studies > Marketing
Communicatie > Communicatie en media studies > Journalistiek
Communicatie > Communicatie en media studies > Communicatie
Economie en management > Marketing en sales
Communicatie > Communicatie en (social) media
Communicatie > Communicatieve Vaardigheden

De tijd dat Nederland een overzichtelijk medialandschap had, dat in één huishouden één krant werd gelezen, dat men naar de eigen omroep op dat ene tv-kanaal keek en naar die ene radiozender luisterde, ligt ver achter ons. Media zijn er altijd, overal en alom. Niet alleen zijn het er veel, ze zijn ook voortdurend aan verandering onderhevig.Tegen deze woelige achtergrond is Het mediaboek vooral een poging om een eerste inzicht in de werking van de media te bieden en vervolgens een handleiding voor het omgaan met die media. Daarbij gaat het niet om een doorwrochte inleiding in de communicatiewetenschappen. Het gaat ook niet om een uitgebreide cursus journalistiek. 'Het mediaboek' is vooral een praktisch boek als hulp voor al die organisaties en personen, die in de overdaad aan nieuwszoekende zenders en programma’s een weg willen vinden.Het betreft een volledig geactualiseerde, veertiende druk. In deze editie is veel nieuw materiaal opgenomen dat antwoord moet geven op de vraag: 'Wat bieden de sociale media'?

U heeft geen toegang tot deze publicatie
Beste bezoeker, om de inhoud te raadplegen heeft u een abonnement nodig op deze publicatie of de collectie waar deze publicatie deel van uitmaakt. Neem contact op met klantenservice@boomportaal.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen.
Kopen in de webshop
Deze publicatie is ook te vinden in onze webshop. Sommige publicaties hebben ook de mogelijkheid om direct toegang te kopen tot het online boek.Naar de webshop
Inloggen met uw account
Heeft u al een account, of heeft u een activatiecode voor deze publicatie? Log dan eerst in of maak een account aan.