Competentietraining Marketingcommunicatie

Jan Baccarne

Boek
Competentietraining Marketingcommunicatie
cover31-08-2012

ISBN 9789059318823

Druk 1 | Boom uitgevers Amsterdam | 144 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Toerisme & Vrijetijdsmanagement
Economie en management > Hogere economische studies > Small Business en Retail Management
Economie en management > Hogere economische studies > Marketing
Economie en management > Hogere economische studies > Competentietraining
Communicatie > Communicatie en media studies > Marketing
Communicatie > Communicatie en media studies > Communicatie
Economie en management > Marketing en sales
Communicatie > Communicatie en (social) media
Communicatie > Communicatieve Vaardigheden

Iedereen wordt dagelijks blootgesteld aan communicatie-uitingen of neemt er zelf aan deel in het contact met gezinsleden, vrienden, collega’s, winkeliers of klanten. Maar ook via massamedia, als dagbladen, billboards, internet, radio en televisie krijgen we allerlei boodschappen voorgeschoteld.
Competentietraining Marketingcommunicatie gaat in op de rol van consumenten en bedrijven in de marketingcommunicatie. Wat kunnen bedrijven doen om hun doelgroep op de juiste wijze te bereiken?
Aan bod komen verschillende marketingcommunicatie-instrumenten als reclame, sales promotions, sponsoring, persoonlijke verkoop en beurzen en e-communicatie. Daarnaast train je de benodigde competenties, zoals plannen, budgetteren en organiseren van marketingcommunicatie.

cover31-08-2012

ISBN 9789059318823

Druk 1 | Boom uitgevers Amsterdam | 144 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Toerisme & Vrijetijdsmanagement
Economie en management > Hogere economische studies > Small Business en Retail Management
Economie en management > Hogere economische studies > Marketing
Economie en management > Hogere economische studies > Competentietraining
Communicatie > Communicatie en media studies > Marketing
Communicatie > Communicatie en media studies > Communicatie
Economie en management > Marketing en sales
Communicatie > Communicatie en (social) media
Communicatie > Communicatieve Vaardigheden

Iedereen wordt dagelijks blootgesteld aan communicatie-uitingen of neemt er zelf aan deel in het contact met gezinsleden, vrienden, collega’s, winkeliers of klanten. Maar ook via massamedia, als dagbladen, billboards, internet, radio en televisie krijgen we allerlei boodschappen voorgeschoteld.
Competentietraining Marketingcommunicatie gaat in op de rol van consumenten en bedrijven in de marketingcommunicatie. Wat kunnen bedrijven doen om hun doelgroep op de juiste wijze te bereiken?
Aan bod komen verschillende marketingcommunicatie-instrumenten als reclame, sales promotions, sponsoring, persoonlijke verkoop en beurzen en e-communicatie. Daarnaast train je de benodigde competenties, zoals plannen, budgetteren en organiseren van marketingcommunicatie.

U heeft geen toegang tot deze publicatie
Beste bezoeker, om de inhoud te raadplegen heeft u een abonnement nodig op deze publicatie of de collectie waar deze publicatie deel van uitmaakt. Neem contact op met klantenservice@boomportaal.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen.
Kopen in de webshop
Deze publicatie is ook te vinden in onze webshop. Sommige publicaties hebben ook de mogelijkheid om direct toegang te kopen tot het online boek.Naar de webshop
Inloggen met uw account
Heeft u al een account, of heeft u een activatiecode voor deze publicatie? Log dan eerst in of maak een account aan.