Iedereen wordt dagelijks blootgesteld aan communicatie-uitingen of neemt er zelf aan deel in het contact met gezinsleden, vrienden, collega’s, winkeliers of klanten. Maar ook via massamedia, als dagbladen, billboards, internet, radio en televisie krijgen we allerlei boodschappen voorgeschoteld.
Competentietraining Marketingcommunicatie gaat in op de rol van consumenten en bedrijven in de marketingcommunicatie. Wat kunnen bedrijven doen om hun doelgroep op de juiste wijze te bereiken?
Aan bod komen verschillende marketingcommunicatie-instrumenten als reclame, sales promotions, sponsoring, persoonlijke verkoop en beurzen en e-communicatie. Daarnaast train je de benodigde competenties, zoals plannen, budgetteren en organiseren van marketingcommunicatie.
Iedereen wordt dagelijks blootgesteld aan communicatie-uitingen of neemt er zelf aan deel in het contact met gezinsleden, vrienden, collega’s, winkeliers of klanten. Maar ook via massamedia, als dagbladen, billboards, internet, radio en televisie krijgen we allerlei boodschappen voorgeschoteld.
Competentietraining Marketingcommunicatie gaat in op de rol van consumenten en bedrijven in de marketingcommunicatie. Wat kunnen bedrijven doen om hun doelgroep op de juiste wijze te bereiken?
Aan bod komen verschillende marketingcommunicatie-instrumenten als reclame, sales promotions, sponsoring, persoonlijke verkoop en beurzen en e-communicatie. Daarnaast train je de benodigde competenties, zoals plannen, budgetteren en organiseren van marketingcommunicatie.