Competentietraining marketing

Leo Broekhuizen

Boek
Competentietraining marketing
cover15-03-2013

ISBN 9789059319578

Druk 2 | Boom uitgevers Amsterdam | 199 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Marketing
Economie en management > Hogere economische studies > Competentietraining
Communicatie > Communicatie en media studies > Marketing
Psychologie en Psychiatrie > Persoonlijke ontwikkeling
Economie en management > Marketing en sales

Marketing is niet alleen een filosofie, maar ook een uitstekend instrument om organisaties verder te helpen en de klant echt centraal te stellen.Competentietraining marketing biedt een stevige basis voor de toekomstige manager om in een marketingomgeving te kunnen functioneren. In deze competentietraining worden niet alleen kennisaspecten behandeld, maar neemt ook de ontwikkeling van vaardigheden een belangrijke plaats in. Een juiste attitude, een sterke motivatie en de nodige marketingbagage maken de manager verder competent om kansen te ontdekken en deze ook ten volle te leren benutten.

Wijzgingen ten opzichte van de vorige druk
De tweede druk is geheel geactualiseerd door middel van nieuwe, recente voorbeelden.

cover15-03-2013

ISBN 9789059319578

Druk 2 | Boom uitgevers Amsterdam | 199 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Marketing
Economie en management > Hogere economische studies > Competentietraining
Communicatie > Communicatie en media studies > Marketing
Psychologie en Psychiatrie > Persoonlijke ontwikkeling
Economie en management > Marketing en sales

Marketing is niet alleen een filosofie, maar ook een uitstekend instrument om organisaties verder te helpen en de klant echt centraal te stellen.Competentietraining marketing biedt een stevige basis voor de toekomstige manager om in een marketingomgeving te kunnen functioneren. In deze competentietraining worden niet alleen kennisaspecten behandeld, maar neemt ook de ontwikkeling van vaardigheden een belangrijke plaats in. Een juiste attitude, een sterke motivatie en de nodige marketingbagage maken de manager verder competent om kansen te ontdekken en deze ook ten volle te leren benutten.

Wijzgingen ten opzichte van de vorige druk
De tweede druk is geheel geactualiseerd door middel van nieuwe, recente voorbeelden.

U heeft geen toegang tot deze publicatie
Beste bezoeker, om de inhoud te raadplegen heeft u een abonnement nodig op deze publicatie of de collectie waar deze publicatie deel van uitmaakt. Neem contact op met klantenservice@boomportaal.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen.
Kopen in de webshop
Deze publicatie is ook te vinden in onze webshop. Sommige publicaties hebben ook de mogelijkheid om direct toegang te kopen tot het online boek.Naar de webshop
Inloggen met uw account
Heeft u al een account, of heeft u een activatiecode voor deze publicatie? Log dan eerst in of maak een account aan.