Inleiding strategische marketing

Van plan naar implementatie

Boudewijn Raessens, Martin Hummelink

Boek
Inleiding strategische marketing
cover15-04-2016

ISBN 9789089538840

Druk 1 | Boom uitgevers Amsterdam | 164 pagina's

Taal: NLDownload citaten
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Small Business en Retail Management
Economie en management > Hogere economische studies > Marketing
Economie en management > Hogere economische studies > Management
Economie en management > Hogere economische studies > Commerciële Economie
Communicatie > Communicatie en media studies > Marketing
Economie en management > Marketing en sales
Communicatie > Communicatie en (social) media
Communicatie > Communicatieve Vaardigheden

Organisaties dienen continu hun strategie op relevante externe marktontwikkelingen af te stemmen. De omgeving verandert razendsnel en de impact van deze veranderingen is groot. Het expliciet maken van een marketingstrategie ‘verplicht’ de organisatie om de juiste vragen te stellen en antwoorden te zoeken.
 

Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. De auteurs zetten de theorie helder uiteen en bieden veel praktische tips.

 

Website met extra materiaal

Op de bijbehorende website is aanvullend materiaal te vinden voor zowel studenten als docenten, zoals toetsen, cases, video’s en powerpointpresentaties. Bekijk de website >>

 

Doelgroep

Inleiding strategische marketing is bedoeld voor studenten in de hoofdfase van een bacheloropleiding waarbij het ‘eindproduct’ een strategisch marketingplan is. Daarnaast is deze uitgave zeker ook nuttig voor (beginnende) marketeers die hun marketingstrategie willen opzetten, verfijnen of evalueren. 


Opzet en valkuilen
In een tweetal video's geven de auteurs meer informatie over de opzet van het boek en over de 13 valkuilen bij strategische marketingplanning.

cover15-04-2016

ISBN 9789089538840

Druk 1 | Boom uitgevers Amsterdam | 164 pagina's

Taal: NLDownload citaten
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Small Business en Retail Management
Economie en management > Hogere economische studies > Marketing
Economie en management > Hogere economische studies > Management
Economie en management > Hogere economische studies > Commerciële Economie
Communicatie > Communicatie en media studies > Marketing
Economie en management > Marketing en sales
Communicatie > Communicatie en (social) media
Communicatie > Communicatieve Vaardigheden

Organisaties dienen continu hun strategie op relevante externe marktontwikkelingen af te stemmen. De omgeving verandert razendsnel en de impact van deze veranderingen is groot. Het expliciet maken van een marketingstrategie ‘verplicht’ de organisatie om de juiste vragen te stellen en antwoorden te zoeken.
 

Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. De auteurs zetten de theorie helder uiteen en bieden veel praktische tips.

 

Website met extra materiaal

Op de bijbehorende website is aanvullend materiaal te vinden voor zowel studenten als docenten, zoals toetsen, cases, video’s en powerpointpresentaties. Bekijk de website >>

 

Doelgroep

Inleiding strategische marketing is bedoeld voor studenten in de hoofdfase van een bacheloropleiding waarbij het ‘eindproduct’ een strategisch marketingplan is. Daarnaast is deze uitgave zeker ook nuttig voor (beginnende) marketeers die hun marketingstrategie willen opzetten, verfijnen of evalueren. 


Opzet en valkuilen
In een tweetal video's geven de auteurs meer informatie over de opzet van het boek en over de 13 valkuilen bij strategische marketingplanning.

U heeft geen toegang tot deze publicatie
Beste bezoeker, om de inhoud te raadplegen heeft u een abonnement nodig op deze publicatie of de collectie waar deze publicatie deel van uitmaakt. Neem contact op met klantenservice@boomportaal.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen.
Kopen in de webshop
Deze publicatie is ook te vinden in onze webshop. Sommige publicaties hebben ook de mogelijkheid om direct toegang te kopen tot het online boek.Naar de webshop
Inloggen met uw account
Heeft u al een account, of heeft u een activatiecode voor deze publicatie? Log dan eerst in of maak een account aan.