Statistiek voor de psychologie, deel 4

GLM en non-parametrische toetsen

Jules Ellis

Boek
Statistiek voor de psychologie, deel 4
cover23-08-2013

ISBN 9789462360150

Druk 2 | Boom uitgevers Amsterdam | 295 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Psychologie en Psychiatrie > Hogere sociale studies > Statistiek voor de psychologie
Psychologie en Psychiatrie > Hogere sociale studies > Toegepaste psychologie
Onderzoek > Statistiek
Psychologie en Psychiatrie > Psychologie algemeen

Deel 4 in deze serie behandelt de volgende onderwerpen:

  • Relatie tussen design en analyse
  • Multiple-regressieanalyse (mra)
  • Varianten van mra
  • glm met één afhankelijke variabele
  • glm met meerdere afhankelijke variabelen
  • glm met een within-subjectfactor
  • glm met within-subjectfactoren en meerdere afhankelijke variabelen
  • Inleiding non-parametrische toetsen
cover23-08-2013

ISBN 9789462360150

Druk 2 | Boom uitgevers Amsterdam | 295 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Psychologie en Psychiatrie > Hogere sociale studies > Statistiek voor de psychologie
Psychologie en Psychiatrie > Hogere sociale studies > Toegepaste psychologie
Onderzoek > Statistiek
Psychologie en Psychiatrie > Psychologie algemeen

Deel 4 in deze serie behandelt de volgende onderwerpen:

  • Relatie tussen design en analyse
  • Multiple-regressieanalyse (mra)
  • Varianten van mra
  • glm met één afhankelijke variabele
  • glm met meerdere afhankelijke variabelen
  • glm met een within-subjectfactor
  • glm met within-subjectfactoren en meerdere afhankelijke variabelen
  • Inleiding non-parametrische toetsen
U heeft geen toegang tot deze publicatie
Beste bezoeker, om de inhoud te raadplegen heeft u een abonnement nodig op deze publicatie of de collectie waar deze publicatie deel van uitmaakt. Neem contact op met klantenservice@boomportaal.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen.
Kopen in de webshop
Deze publicatie is ook te vinden in onze webshop. Sommige publicaties hebben ook de mogelijkheid om direct toegang te kopen tot het online boek.Naar de webshop
Inloggen met uw account
Heeft u al een account, of heeft u een activatiecode voor deze publicatie? Log dan eerst in of maak een account aan.