Statistiek in business voor gevorderden

Rob Erven

Boek
Statistiek in business voor gevorderden
cover05-02-2014

ISBN 9789462360396

Druk 2 | Boom uitgevers Amsterdam | 258 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Small Business en Retail Management
Economie en management > Hogere economische studies > Management
Economie en management > Hogere economische studies > International Business
Economie en management > Hogere economische studies > Communicatie
Economie en management > Hogere economische studies > Commerciële Economie
Economie en management > Hogere economische studies > Accountancy
Communicatie > Communicatie en media studies > Communicatie
Onderzoek > Statistiek
Communicatie > Communicatie en (social) media
Communicatie > Communicatieve Vaardigheden

In het Basisboek statistiek in business heb je gezien dat statistiek wordt toegepast in diverse gebieden binnen het zakendoen. Bijvoorbeeld in de marketing, accountancycontrole, logistiek en communicatie, maar ook bij bedrijfseconomische onderwerpen en internationaal onderzoek voor exportmogelijkheden. In Statistiek in business voor gevorderden wordt deze lijn doorgetrokken, zodat dit boek voor alle economische opleidingen in het hoger onderwijs geschikt is. Elk hoofdstuk begint met een praktijkcase, die wordt opgelost met de behandelde theorie. Tussen de theorie staan korte opdrachten waarmee je kunt controleren of je de stof hebt begrepen. Aan het eind van het hoofdstuk staan trefwoorden, een samenvatting, een aantal kennisopgaven, toegepaste opgaven en een competentieprikkel. Achter in het boek staan de diverse tabellen, een korte uitleg van de Poisson-verdeling en een formuleblad met een overzicht van alle gebruikte formules.

cover05-02-2014

ISBN 9789462360396

Druk 2 | Boom uitgevers Amsterdam | 258 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Small Business en Retail Management
Economie en management > Hogere economische studies > Management
Economie en management > Hogere economische studies > International Business
Economie en management > Hogere economische studies > Communicatie
Economie en management > Hogere economische studies > Commerciële Economie
Economie en management > Hogere economische studies > Accountancy
Communicatie > Communicatie en media studies > Communicatie
Onderzoek > Statistiek
Communicatie > Communicatie en (social) media
Communicatie > Communicatieve Vaardigheden

In het Basisboek statistiek in business heb je gezien dat statistiek wordt toegepast in diverse gebieden binnen het zakendoen. Bijvoorbeeld in de marketing, accountancycontrole, logistiek en communicatie, maar ook bij bedrijfseconomische onderwerpen en internationaal onderzoek voor exportmogelijkheden. In Statistiek in business voor gevorderden wordt deze lijn doorgetrokken, zodat dit boek voor alle economische opleidingen in het hoger onderwijs geschikt is. Elk hoofdstuk begint met een praktijkcase, die wordt opgelost met de behandelde theorie. Tussen de theorie staan korte opdrachten waarmee je kunt controleren of je de stof hebt begrepen. Aan het eind van het hoofdstuk staan trefwoorden, een samenvatting, een aantal kennisopgaven, toegepaste opgaven en een competentieprikkel. Achter in het boek staan de diverse tabellen, een korte uitleg van de Poisson-verdeling en een formuleblad met een overzicht van alle gebruikte formules.

U heeft geen toegang tot deze publicatie
Beste bezoeker, om de inhoud te raadplegen heeft u een abonnement nodig op deze publicatie of de collectie waar deze publicatie deel van uitmaakt. Neem contact op met klantenservice@boomportaal.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen.
Kopen in de webshop
Deze publicatie is ook te vinden in onze webshop. Sommige publicaties hebben ook de mogelijkheid om direct toegang te kopen tot het online boek.Naar de webshop
Inloggen met uw account
Heeft u al een account, of heeft u een activatiecode voor deze publicatie? Log dan eerst in of maak een account aan.