Statistiek in business

Rob Erven, Dirk van der Laan, Monique van der Hulst

Boek
Statistiek in business
cover03-02-2014

ISBN 9789462360402

Druk 1 | Boom uitgevers Amsterdam | 395 pagina's

Monique Hulst

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Marketing
Economie en management > Hogere economische studies > Management
Economie en management > Hogere economische studies > Economie Algemeen
Communicatie > Communicatie en media studies > Marketing
Onderzoek > Statistiek
Economie en management > Marketing en sales

Statistiek speelt een belangrijke rol in allerlei aspecten van de bedrijfsvoering, bijvoorbeeld bij marktonderzoek, investeringsbeslissingen, accountancycontrole, logistiek en communicatie.
Statistiek in business biedt een heldere basis voor het toepassen van statistiek in het bedrijfsleven. Stap voor stap komen onderwerpen aan de orde uit de beschrijvende statistiek, de kansrekening en schatten en toetsen. Elk hoofdstuk opent met een praktijkcasus waarop de behandelde theorie wordt toegepast. De theorie wordt steeds afgewisseld met korte opdrachten om te controleren of de stof goed is begrepen.
Het boek bevat kennisopgaven, toegepaste opgaven – van makkelijk naar moeilijk – met veel praktijkvoorbeelden, een afrondende uitgebreide toegepaste opgave met een praktijkvoorbeeld, en een overzicht van gebruikte statistische technieken en formules.

Op www.boeksib.nl kunt u extra materiaal raadplegen.

cover03-02-2014

ISBN 9789462360402

Druk 1 | Boom uitgevers Amsterdam | 395 pagina's

Monique Hulst

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Marketing
Economie en management > Hogere economische studies > Management
Economie en management > Hogere economische studies > Economie Algemeen
Communicatie > Communicatie en media studies > Marketing
Onderzoek > Statistiek
Economie en management > Marketing en sales

Statistiek speelt een belangrijke rol in allerlei aspecten van de bedrijfsvoering, bijvoorbeeld bij marktonderzoek, investeringsbeslissingen, accountancycontrole, logistiek en communicatie.
Statistiek in business biedt een heldere basis voor het toepassen van statistiek in het bedrijfsleven. Stap voor stap komen onderwerpen aan de orde uit de beschrijvende statistiek, de kansrekening en schatten en toetsen. Elk hoofdstuk opent met een praktijkcasus waarop de behandelde theorie wordt toegepast. De theorie wordt steeds afgewisseld met korte opdrachten om te controleren of de stof goed is begrepen.
Het boek bevat kennisopgaven, toegepaste opgaven – van makkelijk naar moeilijk – met veel praktijkvoorbeelden, een afrondende uitgebreide toegepaste opgave met een praktijkvoorbeeld, en een overzicht van gebruikte statistische technieken en formules.

Op www.boeksib.nl kunt u extra materiaal raadplegen.

U heeft geen toegang tot deze publicatie
Beste bezoeker, om de inhoud te raadplegen heeft u een abonnement nodig op deze publicatie of de collectie waar deze publicatie deel van uitmaakt. Neem contact op met klantenservice@boomportaal.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen.
Kopen in de webshop
Deze publicatie is ook te vinden in onze webshop. Sommige publicaties hebben ook de mogelijkheid om direct toegang te kopen tot het online boek.Naar de webshop
Inloggen met uw account
Heeft u al een account, of heeft u een activatiecode voor deze publicatie? Log dan eerst in of maak een account aan.