Handboek e-business

Digitaal in het centrum van elke strategie

Boudewijn Raessens

Boek
Handboek e-business
cover06-05-2015

ISBN 9789462365483

Druk 6 | Boom uitgevers Amsterdam | 307 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Toerisme & Vrijetijdsmanagement
Economie en management > Hogere economische studies > Small Business en Retail Management
Economie en management > Hogere economische studies > Marketing
Economie en management > Hogere economische studies > Communicatie
Economie en management > Hogere economische studies > Commerciële Economie
Communicatie > Communicatie en media studies > Marketing
Communicatie > Communicatie en media studies > Communicatie
Communicatie > Communicatie en media studies > Creative Media en Design
Economie en management > Marketing en sales
Communicatie > Communicatie en (social) media
Communicatie > Communicatieve Vaardigheden

Beter presterende bedrijven vinden voortdurend manieren om de input van klanten te verzamelen en te gebruiken. Zij creëren daarmee waarde voor hun klanten, medewerkers, investeerders en voor de samenleving. De winnaars van de toekomst zijn bedrijven die online en offline echt weten te integreren.
 
Handboek e-business gaat over de invloed van ICT op vandaag én morgen. De toekomst is ‘connected’, mensen en machines zijn via internet met elkaar verbonden. Hoe kunnen bedrijven omgaan met de enorme explosie aan data, om zo producten en diensten te kunnen personaliseren? Niet langer zien we ICT aan de zijlijn als dienstverlener. ICT is ‘top of mind’ bij directie, marketing en andere disciplines.

Handboek e-business geeft de manager vele voorbeelden en handvatten om ‘digitaal’ in het centrum te plaatsen van elke strategie. De volgende onderwerpen komen onder meer aan bod: management en e-business, strategie, ondernemingsplan en risicokapitaal, digitale marketing, logistiek, de zakelijke markt en Customer Relationship Management.

cover06-05-2015

ISBN 9789462365483

Druk 6 | Boom uitgevers Amsterdam | 307 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Toerisme & Vrijetijdsmanagement
Economie en management > Hogere economische studies > Small Business en Retail Management
Economie en management > Hogere economische studies > Marketing
Economie en management > Hogere economische studies > Communicatie
Economie en management > Hogere economische studies > Commerciële Economie
Communicatie > Communicatie en media studies > Marketing
Communicatie > Communicatie en media studies > Communicatie
Communicatie > Communicatie en media studies > Creative Media en Design
Economie en management > Marketing en sales
Communicatie > Communicatie en (social) media
Communicatie > Communicatieve Vaardigheden

Beter presterende bedrijven vinden voortdurend manieren om de input van klanten te verzamelen en te gebruiken. Zij creëren daarmee waarde voor hun klanten, medewerkers, investeerders en voor de samenleving. De winnaars van de toekomst zijn bedrijven die online en offline echt weten te integreren.
 
Handboek e-business gaat over de invloed van ICT op vandaag én morgen. De toekomst is ‘connected’, mensen en machines zijn via internet met elkaar verbonden. Hoe kunnen bedrijven omgaan met de enorme explosie aan data, om zo producten en diensten te kunnen personaliseren? Niet langer zien we ICT aan de zijlijn als dienstverlener. ICT is ‘top of mind’ bij directie, marketing en andere disciplines.

Handboek e-business geeft de manager vele voorbeelden en handvatten om ‘digitaal’ in het centrum te plaatsen van elke strategie. De volgende onderwerpen komen onder meer aan bod: management en e-business, strategie, ondernemingsplan en risicokapitaal, digitale marketing, logistiek, de zakelijke markt en Customer Relationship Management.

U heeft geen toegang tot deze publicatie
Beste bezoeker, om de inhoud te raadplegen heeft u een abonnement nodig op deze publicatie of de collectie waar deze publicatie deel van uitmaakt. Neem contact op met klantenservice@boomportaal.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen.
Kopen in de webshop
Deze publicatie is ook te vinden in onze webshop. Sommige publicaties hebben ook de mogelijkheid om direct toegang te kopen tot het online boek.Naar de webshop
Inloggen met uw account
Heeft u al een account, of heeft u een activatiecode voor deze publicatie? Log dan eerst in of maak een account aan.