Businessideeën testen

David J. Bland, Alex Osterwalder

Boek
Businessideeën testen
cover23-06-2020

ISBN 9789462763838

Druk 1 | Boom uitgevers Amsterdam | 364 pagina's

Taal: NLDownload citaten
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Small Business en Retail Management
Economie en management > Hogere economische studies > Commerciële Economie
Economie en management > Strategie en organisatie

Je voornaamste taak als innovator, ondernemer of organisatie is je businessideeën testen om het risico op falen te beperken.

 

Zeven op de tien nieuwe producten voldoen niet aan de verwachtingen. Met Businessideeën testen willen we daar verbetering in aanbrengen. In de stijl van de wereldwijde bestseller Business Model Generatie bieden we je met deze praktische gids een verzameling direct toepasbare technieken om je nieuwe businessideeën snel te kunnen testen. 

 

Je doet kennis op over het proces, leert hoe je je eerste experiment ontwerpt en businessideeën kunt testen. Als je al weet hoe je moet testen, kun je je vaardigheden aanscherpen met de uitgebreide toolbox. Tot slot leer je om systematisch te testen binnen je eigen organisatie aan de hand van gebruiken en een gedeelde taal. 

 

Het is nu tijd om niet langer op aannames te vertrouwen, maar je ideeën grondig te testen en bewijs te leveren.

 

cover23-06-2020

ISBN 9789462763838

Druk 1 | Boom uitgevers Amsterdam | 364 pagina's

Taal: NLDownload citaten
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Small Business en Retail Management
Economie en management > Hogere economische studies > Commerciële Economie
Economie en management > Strategie en organisatie

Je voornaamste taak als innovator, ondernemer of organisatie is je businessideeën testen om het risico op falen te beperken.

 

Zeven op de tien nieuwe producten voldoen niet aan de verwachtingen. Met Businessideeën testen willen we daar verbetering in aanbrengen. In de stijl van de wereldwijde bestseller Business Model Generatie bieden we je met deze praktische gids een verzameling direct toepasbare technieken om je nieuwe businessideeën snel te kunnen testen. 

 

Je doet kennis op over het proces, leert hoe je je eerste experiment ontwerpt en businessideeën kunt testen. Als je al weet hoe je moet testen, kun je je vaardigheden aanscherpen met de uitgebreide toolbox. Tot slot leer je om systematisch te testen binnen je eigen organisatie aan de hand van gebruiken en een gedeelde taal. 

 

Het is nu tijd om niet langer op aannames te vertrouwen, maar je ideeën grondig te testen en bewijs te leveren.

 

U heeft geen toegang tot deze publicatie
Beste bezoeker, om de inhoud te raadplegen heeft u een abonnement nodig op deze publicatie of de collectie waar deze publicatie deel van uitmaakt. Neem contact op met klantenservice@boomportaal.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen.
Kopen in de webshop
Deze publicatie is ook te vinden in onze webshop. Sommige publicaties hebben ook de mogelijkheid om direct toegang te kopen tot het online boek.Naar de webshop
Inloggen met uw account
Heeft u al een account, of heeft u een activatiecode voor deze publicatie? Log dan eerst in of maak een account aan.